My photo
Saya adalah seorang Hamba Allah.Saya juga seorang anak.Saya adalah isteri dan umie kepada gemboi-gemboi saya.Saya bahagia dengan nikmat Allah selama ini.Alhamdulillah.

Monday, April 25, 2011

~Bubbles Pearls~

Salam dan selamat pagi,
alhamdulillah,
Selesai cuti satu minggu,
hehehheh...

Pagi ni abie baru nak bertolak balik dari Bintulu,
Moga selamat perjalanannya,

Buat ape last weekend?
hhehehe...
Hari Jumaat malam macam biasa pegi alamanda,
Memang tak boley kan tak pegi alamanderrrrr,
Kalau tak pegi rasa mcm pelik.
Hahahahha.
Actually pegi sana nak cari present,
Sebab esoknye nak ke melawat Imaan
Besdaynya Imaan and Atoknya Imaan,

Kalau dah singgah Alamanda mmg tak sah kalau tak beli bubbles,
Haiahhh haru kalau tak beli,
Rasa nak patah balik pegi beli,
Hahahhahah...
Nilah rupa bubbles pearls yang di kecoh2 kan dari dulu  tuh,
Kalau kat RnR sebelah Selatan or Utara mmg banyak juai,
Kadang2 sampai sold out beb!
Dan ini yang kat Alamanda,
ohh i'm so excited!
dengan penuh keterujaan!

muka blurr..
I belakon excited je tadi because my umie yg xcited okayy!!!

hooyehhh...
nilah! nilah! nilah!


jangan cuak tuan dan puan,
sekali lagi saya hanya berlakon yee...
tapi dengan semangatnya dia pegang straw sampai tertumpahlah sedikit...

hehehhe...
Wafiy nak main straw je...

Dan selepas tu kitaorang cari hadiah tuk Imaan..
Dan Wafuy sekarang kalau duduk dlm stroller tuh bukan main lagi,
Bercakap cakap dengan suara high volume!
fuhhhhhh...dia menegur orang tapi masyaallah kuat gilerrrr
Tak payah pakai microphone ...original !


oklah, 
itu je dulu...lepas gian lama tak ber update...hehhe
sbb before nih wat entry berjadual je...hehhe

-----@ Ummie Aie'sya


2 comments:

  1. owh dulu-dulu mmang my fav bubbles pearls ni.
    la ni dah lama tak minum, ehehe.

    wafiy punya sleepwear tuh sangat comel, suka. :)

    ReplyDelete
  2. jill : heheheh, kita lum muak lagi minum nih...sbb suka bubble tu, rasa kenyal2, hehhehe

    hehehhe, baju tu skang pun dah makin kecik...

    ReplyDelete

Lagu Kita

Photobucket

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...