My photo
Saya adalah seorang Hamba Allah.Saya juga seorang anak.Saya adalah isteri dan umie kepada gemboi-gemboi saya.Saya bahagia dengan nikmat Allah selama ini.Alhamdulillah.

Thursday, April 7, 2011

~Sarikata Cerita Hujung Minggu Bulan Lepas Lepas~


Salam,
Hailah,
Asik wat tajuk panjang giler sejak dua menjak nih,
Hahahahaha.
Silalah jangan fed up ye.
Memang itu je yang terhasil di ilham ku kini.
Gambar ini dan post ini sudah sangat lama membatukan diri dalam draft,
Banyak giler rupanya draft yang terbengkalai,
(Aiseh, macam wat projek rumah tak siap gayanya)
huhuhuhu.

Jadi,
Marilah di publish segera sebelum menjadi usang dan  lapuk dek panas.
Teheee.








p/s: byk gile keja dongggggggggggggggggggggggggggg

----@ Ummie Aie'sya

8 comments:

  1. tgk tu kaki wafiy. mcm kaki imaan mase dia 3/4 bulan. geget geget.

    ReplyDelete
  2. mcm kenal je tempat ni..nak geget kaki wafiy buley???hheheh

    ReplyDelete
  3. Fad : auchhh. ni kami dok geget hari2..hahha

    Na : kat putajaya..Pullman..hehehhe..meh lewww

    Chinta : boley..silalah kemari..hahah

    ReplyDelete
  4. gigit dedua, sya n wafiy! pedulikkk....!!!

    ReplyDelete
  5. kak emme : pedulikkk!!!!!wah ada style lah you!hahahhaha

    ReplyDelete
  6. ya Allah...rasa nak geget2 je tau peha wafiy tuh..meh kasik lemaks kat firas sket

    ReplyDelete
  7. kak ina : heheh, skang dah kurus sket..hihihihi

    ReplyDelete

 Baby Birthday Ticker Ticker
Lilypie First Birthday tickers

Lagu Kita

Photobucket

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...