My photo
Saya adalah seorang Hamba Allah.Saya juga seorang anak.Saya adalah isteri dan umie kepada gemboi-gemboi saya.Saya bahagia dengan nikmat Allah selama ini.Alhamdulillah.

Friday, April 1, 2011

~Gambar Apa ni?~

Salam dan selamat petang...
Semalam pas pulang keja,
Haruslah main dan melayan Wafiy si gemboi,
hehhehe,
Sekarang,
Demand dia adalah barangan yg besar besar,
suma nak pegang,
Sebelum jatuh berkecai atau mendengar suara lantang itu,
Haruslah di berikan kerjasama,
(ayat skema di tengahari ini sila abaikan)
..
Jadinya,
inilah hasil dari kesepakatan kami,
Saya bagi jugak diya pegang,

eh..kenape ade muka umie and abie je?

kenapa cam zaman kegemilangan melayu melaka je?

ni abieeeee...papp paap paap
(punya la sakan dia ketuk frame tuh, kusss semangat sib baik tak pecah weii)

cheewaahhhh...
wafiy...amacam...ok tak?
mcm pinang dibelah dua tak???
hehehheheh..layaannnnnnnnn


---------@ Ummie Aie'sya

2 comments:

  1. uihhh nasib wafiy tak baling tau..kalau mirza memang selamat lah pecah berderai..hhahahaaa

    ReplyDelete
  2. hehehheh..tak tahulah akan dtg mmg baling lah agaknye..hehhe

    ReplyDelete

 Baby Birthday Ticker Ticker
Lilypie First Birthday tickers

Lagu Kita

Photobucket

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...