My photo
Saya adalah seorang Hamba Allah.Saya juga seorang anak.Saya adalah isteri dan umie kepada gemboi-gemboi saya.Saya bahagia dengan nikmat Allah selama ini.Alhamdulillah.

Monday, April 4, 2011

~Hang Out~


Salam dan hye...
Alhamdulillah,
;-)

Ini cerita hujung minggu haritu,
Kebiasaan kami anak beranak selalunya melepak di rumah,
(eh..taklah jugak..hhohoho)
Dan minggu ni abie ada ;-)

Wafiy Sabtu dan Ahad ni mmg lah asik berjalan,
Sabtu hang out ngan abie n umie,
Ahad main dengan sunguh-sungguh di Umah Wan kat Serdang,
:-)

Macam biasa yg sangat biasa bagi Wafiy adalah ke Alamanda..
Ekceli, Alamanda mmg sesuai  tuk seisi kuarga,
Sbb semua ade kot. senang nak cari barang,
ehehehhee...

Wafiy sekarang adalah byk ragam,
Semalam kul 2 pagi dia bangun sambil nangis nangis tak nak berenti,
Puas pujuk akhirnya dia tetidur sendiri,
Agaknye siang tuh main sungguh dia,
ngigau agaknye...ye ke?
mmmmm
lepas ni ape pulak pe el diya..
heeeeeeeeeeeeeee....


Pilot and co-Pilot
(abie co-pilot sudah key..hahha)

auwww ye ye..
stewardess and Pilot
...

ready ..
You will be on the sky safely with me, Captain Naufal Wafiy..
(hehhehe, Wafiy nak jadi Pilot ke Wafiy)

------@ Ummie Aie'sya

No comments:

Post a Comment

 Baby Birthday Ticker Ticker
Lilypie First Birthday tickers

Lagu Kita

Photobucket

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...