My photo
Saya adalah seorang Hamba Allah.Saya juga seorang anak.Saya adalah isteri dan umie kepada gemboi-gemboi saya.Saya bahagia dengan nikmat Allah selama ini.Alhamdulillah.

Thursday, April 21, 2011

~Yeba Yeba Yeba~

Salam dan hye,
Sekarang sedang di opis,
Kasi chance Wafiy bergomol dengan mok cik mokcik nih,
Kang kejap lagi ni nak balik dah,

Hari tu saya pegi klinik,
pegi kinik sbb saya yang anak amek ubat,
Pastu kat kinik kan ada mainan2,
Saya macam terkejut sbb Wafiy ni dah pandai xcited dengan mainan,

Heee...
mula mula naik ni,
tapi macam tak seronok pun dia..


dapat yang ini terus lain macam gayanya..
hahahhaha

Yebaa! yebaa!
ha tudia!
sakan betoi...
mengekek sangat,
tapi bukan kite punye ye Wafiy..
heeeeeeeee....

sibuk juga dengan sekeliling,
takot takot ade orang lain nak naik...

Wafiy : Umie..wafiy nak turun dah!
hehhehehe

--------@ Ummie Aie'sya


5 comments:

  1. comelnye wafiy..suke btol die..

    ReplyDelete
  2. so tiut...singgah sini baca enry

    ReplyDelete
  3. Salam kunjungan.. singgah la ke blog saya ;)

    ReplyDelete
  4. hai sha.. jumpa kita di sini... nice to meet u sha.. very friendly...dan wafiy yang sangat behave dan comellll...

    ReplyDelete
  5. ain : hehhe, mmg diye suka betol!

    zallyna : tq, sila la singgah ;)

    Zuwairi : salam kunjung.

    Ana : hye ana! awak jugak sangat peramah tau!hehhe

    ReplyDelete

Lagu Kita

Photobucket

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...