My photo
Saya adalah seorang Hamba Allah.Saya juga seorang anak.Saya adalah isteri dan umie kepada gemboi-gemboi saya.Saya bahagia dengan nikmat Allah selama ini.Alhamdulillah.

Friday, April 29, 2011

~Playground Buzz!~

Salam dan hye,
Hari tu korang ingat tak masa tu umur Wafiy baru berapa bulan,
Saya dah semngat bawak gie taman menan,
Tapi mmg terpinga pinga lah diya,
Kali ni dah besar seket kita bawak lah lagik skali..
hehheh


Ini taman permainan di Putrajaya,
Bersebelahan dengan Persint Diplomatik,
Ada padang yang luas dan ada track berbasikal untuk training anak anak yg baru nak belajar berbasikal,
;-)
dan di bawah ini adalah gelagat Wafiy,
hehehhe,
Adehai lah....







Papan gelongsor basah sangat,
Tak dapat lah nak main...
hehehhe,
Itu pun dia nak melompat haihhhhh...
Dan saya berazam bawak dia next time lah ngan abie nnt...
heeeeee




sempat berposing tapi Wafiy lagi sibuk dengan Semut yang sedang berjalan jalan,
Ngeeeeeeeeeee....
Dan ini adalah entry berjadual,
Hehhehe...
And happy weekend everybody!

tata!

---------@ Ummie Aie'sya


No comments:

Post a Comment

 Baby Birthday Ticker Ticker
Lilypie First Birthday tickers

Lagu Kita

Photobucket

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...