My photo
Saya adalah seorang Hamba Allah.Saya juga seorang anak.Saya adalah isteri dan umie kepada gemboi-gemboi saya.Saya bahagia dengan nikmat Allah selama ini.Alhamdulillah.

Wednesday, December 8, 2010

~Saya.Kampung.KampungSaya.~Episod Satu

Assalamualaikum..
Hye.Hye.Hye.
Thanks to umie!
Sbb kasi can untuk saya update kisah kampung saya...
Iyee..Saya ade kampung ok.
Kampung Saya di kulim.Itu kampung TokMa TokAbah.
Nama kampung tu Taman Jati,
(Apesal kampung dipanggil taman???????..tanye pada umie key)
Kampung lagi satu di Kampung Petani.
(Haaa..yang ni betui betui nama Kampung..tidak syak lagi..hahaha)
Petang Jumaat lagi kami bertiga dah bertolak lik utaqa naa..
(auuuww, jangan mara ceq cakap utaqa naaa, bertigala..saya, umie dan tok de)
tapi petang tu..saya mamam dulu..supaya kenyang senang nnt..
(senang ke umie la tuu...soh saya tidoq dlm keta)
Ye. Saya mengamuk sekejap before sampai  Tapah.
(Sbb rimas la dok lama sgt dlm keta)
Dan mereka pun berhenti..hanya kuar keta dan lepak mkn pau...
(org ramai weh..parking pun bukan dalam kotak parking)
oppps...bukan saya yg mkn pau..umie ja yg mkn...
(saya pula nak didokong untuk melihat keta2 yg banyak tu di waktu mlm)
Dan perjalanan diteruskan.
(tak sedaq apa dah..tau tau dah sampai penang)
Ya kami dah sampai titik
Dan pagi itu terdengar..
Jeng Jeng Jeng
Kok kok kok!kok kok kok!
(hape benda tuuuuuuuuuuuuu??????????????)

saya n tangan tokde before lik kmpung!
aiseh..kasut nampak sket je!!
umie la ni amek gambo :_(

TAMAT EPISOD SATU
(pink itu jambu.merah jambu daa)
-------------------@ Naufal Wafiy

No comments:

Post a Comment

 Baby Birthday Ticker Ticker
Lilypie First Birthday tickers

Lagu Kita

Photobucket

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...