My photo
Saya adalah seorang Hamba Allah.Saya juga seorang anak.Saya adalah isteri dan umie kepada gemboi-gemboi saya.Saya bahagia dengan nikmat Allah selama ini.Alhamdulillah.

Friday, December 10, 2010

~Macam Up Moto!~

Salam dan selamat pagi ye..
Ermm..panjong lebor wafiy mengulas ye,
oklah oklah..
so oklah kan, umie dah bagi chance,
Erm...ini kisahnya tentang wafiy...


Wafiy skang dah kurang minum susu,
Dulu kalau boley setiap kali nak menyusu ja,
Tapi sekarang....
Wafiy suka sangat main dari minum susu,
Dukong pun dah terasa ringan,
Masa kat kampung hari tu pun Tok Ma ckp wafiy dah susut seket??
Bab tido skang mmg payah sungguh..
dah betul2 ngantok baru nak tdo...
gitulah ek budak kecik,


Menirap?
Takdenye..dah mls ke?ntah.....
(no komen..wafiy je yg tahu kan..)
Sekarang dia dapat peel baru dari kampung..
dia kalau baring..mmg nak up trus,..
(macam up moto tu...)
Ye betul...tahukan up moto camne?
Up kot depan kan..
Haa...ca tulah wafiy...
bila baring..kalau pegang je tangan dia..mmg dia trus up bangun berdiri..
Mak aiiiiiiiiiiii...


Tapi kalau bila dah tido...
nyenyak habissssssssss...


tido tak hengat ape dah...

p/s for wafiy :minggu ni kita tggal dua lagi key, wafiy budak baik kan..nnt gie kenduri ngan wan n tok ki n acu ye...kite gie East Cost plak..hikhik..amacam ok tak?

---------------@ Ummie Aie'sya

7 comments:

  1. comelnyer dia titun...nyenyak...up lagi yer...

    ReplyDelete
  2. selesa kot tido lagu tuuu...
    jgn dah besar nnt jd mat rempit udah, jadi engineer takpe tau wafiy...hehehe...

    ReplyDelete
  3. acik comel : tido bagai di ulit2
    kak emme:hehehhehe...insyaallah..moga menjadi engineer lah..amin!

    ReplyDelete
  4. Tu la...comel sgt! :)
    Mat Rempit? No..no..no..
    Jadi profesional racer x pe! -kata umie nye penah keje bhg. sukan... kira aktiviti sukan lah tu. hehehe..

    ReplyDelete
  5. alamak byk main dr minum ekk..xpe xpe, esok² cover balik minum byk² hehe

    ReplyDelete
  6. kak eli :heheh..ha ah..skang dok cover balik tengah2 mlm..jenuh la umie dia..hohoho

    ujang :hehehhe..maceh wafiy kata..

    ReplyDelete

Lagu Kita

Photobucket

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...