My photo
Saya adalah seorang Hamba Allah.Saya juga seorang anak.Saya adalah isteri dan umie kepada gemboi-gemboi saya.Saya bahagia dengan nikmat Allah selama ini.Alhamdulillah.

Friday, December 24, 2010

~Alif dan Baa~

Assalamualaikum..
Hye hye hye..
arr arr arr...
ape pashai tgk semacam je tu?
iye..ini blog wafiy..
(eh eh eh..)
a.k.a blog umie jugak...
atas kesepakatan kami,
umie telah meletak kepercayaan kepade saye nak create blog nih..
(iye ke umie?sungguh ke?)
hehehhe..yuppp...
hasil kehepian saya..terhasil lah ini..
terimalah ye...;-)
hohohoho..

okay okay okay...
nak cite ni...
saye dah ade kawan baru,
alif dan baa..
ermm..
baru je kenal..
balik nnt umie nak citer lagi...
skang ni saya dok tengak je..lum berkawan pun lagik ngan diorang..
hehhehehe...
inilah tanda pengenalan kami..
sweet tak?
(adehhhh...saya tenung sampai ngantok)

alif dan baa

------@ Naufal Wafiy

No comments:

Post a Comment

 Baby Birthday Ticker Ticker
Lilypie First Birthday tickers

Lagu Kita

Photobucket

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...