My photo
Saya adalah seorang Hamba Allah.Saya juga seorang anak.Saya adalah isteri dan umie kepada gemboi-gemboi saya.Saya bahagia dengan nikmat Allah selama ini.Alhamdulillah.

Friday, December 31, 2010

~Saya Mencari dan Mendoa~

Salam dan hye..
Dimalam tahun baru,
Teringatkan sang suami yang mencari nafkah,
Jauh di negara orang,
Mengapa bb mu tak berjawab,
Lewat petang tadi kamu sempat kirim bbmnya,
Kamu lagi demam,
Sekarang bb belum delivered,
Ohh merisau saya si isteri di sini,
Sepertinya mana mungkin dilelapkan mata ini..
Aduhhhhh...

Ya Allah, permudahkanlah suamiku,
Jagalah dia dan kuatkanlah semangatnya seperti mana perjuangannya,
Jauhkan bala dan musibah,
Moga Engkau pelihara Iman nya,

Ya Allah,
Esok sudah masuk buku baru,
Muka surat baru kehidupanku dan keluarga,
Bantui kami,
Jangan Kau jauh dari kami,
Bimbingilah langkah kaki kami,
Berkatilah hidup kami,

Ya Allah,
Bantui aku menjadi isteri solehah penyejuk hati suami,
Bimbinglah aku sebagai ibu penawar sejati anak kecilku,
TanpaMu aku bukanlah siapa-siapa,
Ampunilah aku,
Terimalah Taubatku...
Aku hanya hamba Allah,
Yang selalu berpasrah..

SELAMAT TAHUN BARU.....

-------@ Ummie Aie'sya

No comments:

Post a Comment

 Baby Birthday Ticker Ticker
Lilypie First Birthday tickers

Lagu Kita

Photobucket

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...