My photo
Saya adalah seorang Hamba Allah.Saya juga seorang anak.Saya adalah isteri dan umie kepada gemboi-gemboi saya.Saya bahagia dengan nikmat Allah selama ini.Alhamdulillah.

Thursday, December 2, 2010

~Poket Kanggaroo~

Salam dan selamat petang yang sejuk dan sejuk,
Sejuk sbb acond kat opis ni tak menahan sejuknya,
aduihhhhhhhh...

Cepatnya waktu, anakandaku wafiy dan pun 3 bulan lebih,
Tok Ma dan Tok Abah dok gamit2 soh lik kampung?
Camna wafiy????
Oleh kerana abienya wafiy bertugas the whole week,
Akhirnya kami anak beranak bertekad nak kelik Kulim...
lama weh tak lik utaqa...
makanya esok insyaallah kami akan pulang ke kampung halaman..
ehehhehehe...kami balik bertiga..ngan maksu tokde wafiyyyyy...

dan  semalam wafiy dapat hadiah lagi...
Dari mbak ika...makasih mbak ika!
Tanter la untuk wafiy nya...

dapat ape tu????????
'
'
'
'
'
'
INILAH POCKET KANGGARO!
hehehhehehe
wafiy dah ngantok tu, tapi segar sekejap nak tgk hadiah dia...
(sebenarnya umie yang paksa duduk dlm tuh)
dan dia mahu cuba katanya...
(umie tipu lagi...mana da wafiy ckp pape)
tgklah mata dah kuyuppp....
p tdoq la wafiy oii..esok nak school kan?
(mmg la nak tdoq, umie yg dok kacau..humpphh)
aippp...wafiy..tak bek tau dok hummpphh cam tuh..
(ampun umie.........ngantok ni!!)

Ye..wafiy mmg anak kecil yang tegar matanya kalau dia tak mau tdo,
kdg2 senang sgt tdo..kdg2 mahu kita tdo same!
adehhhh....
dan kadang2 mengamuk...
dan umie dok testing satu benda..
eyahhhhhhhhh...
taraaaaaaaaa..
'
'
'
'
'
'
'



ye ahhh! berjaya micro pic!
dari dulu dok buat kat henset si wawa!
aishhhhhh...
amacam wa...jadi tak???
ehhehehe...berkurun dok try..perghhhh..
sebenarnye i takde mase lah u...
hikhikhikhik

------------@ Ummie Aie'sya

3 comments:

  1. Umie wafiy yg terlebih eksaited ke hadiah sebenarnye...

    *Wafiy, layan je lah umie tu. kang merajuk pulak. hehehe..

    ReplyDelete
  2. ye la kak jue, wafiy je peneman setia umienya...abienye kojo...payah lekat kat umah, hehehe....

    ReplyDelete
  3. kak jue:itula pasal...umie yg lebey2...heeeeheh
    kak emme: adehh..den pasrah...heehehhehe

    ReplyDelete

Lagu Kita

Photobucket

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...