My photo
Saya adalah seorang Hamba Allah.Saya juga seorang anak.Saya adalah isteri dan umie kepada gemboi-gemboi saya.Saya bahagia dengan nikmat Allah selama ini.Alhamdulillah.

Thursday, December 9, 2010

~Saya.Kampung.KampungSaya.~Episod Akhir daa

Assalamualaikum..
Hye hye hye
oklah..ni dah cita last dah ni...
so..sedikit sedey la saya yang bernama wafiy ini..
huhuhu..tak nak cita banyak la..
layan gambar je la ye..
huk huk huk huk...
ohh ada gak sesi bersama pakde saya..
man to man punya cita...
hehhehe...my pakde and i...

lepaking wif poksu saye!
paksu ngah dok facebooking!
(umie..wafiy de facebook tak?)

paksu a.k.a pakde : wafiy..ni ha..awek pakde..amacam..ok dak?
wafiy :humm..besa ja la pakde...

pakde : ha..hat ni plak..ok dak..pergh..lagi mengancam kan?
wafiy :haa??? ya Allah...astaqfirullahala'zim..seksi bangat tuh!
(umie..wafiy tak tgk ye..pakde yg tgk...)

pakde : oklah..oklah..p tidoq la wafiy...awat cam bau semacam ni???
wafiy : erkkkkk...pakde wafiy oooukkk..
'
'
''
dan masuklah tdo saya selepas itu....
dan esok dah mahu pulang dong!
esoknya kitaorg semua ke umah tok nek di kampung petani
(kat bukit mertajam, penang...dekat ja..)
'
'
'
dan ini cepisan sebelum kami pulang...
cedey cedey....

wif TokAbah n TokMa
(wafiy dgn gaya bebas)

wif cik dila n cik lia..
(wafiy n cik lia wat gaya bebas)

wif umie tok ma n cik dila
(wafiy buat gaya ngantok)

wif tokma n umie
(wafiy takde gaya dah masa ni)

wif ayah lang a.k.a tok lang!
(abaikan wajah saya yang mcm itu)

wafiy n pakde
(nice!)

hehhehehe...
mahu pulang sudah...

bye bye bye..
kasih pakde....
huk huk huk...
jumpa lagi semua...
saya gembira.
saya sedih.
(Betul cakap umie, dalam hidup ada suka dan duka)
adehhhhh.....

TAMAT SUDAH EPISOD BALIK KAMPUNG!
(WARNAKAN DUNIAMU DENGAN KECERIAAN..SENYUM PLZZZ)

-------------@ Naufal Wafiy



4 comments:

  1. Aunty Jue baca cite wafiy ni sedih! huhu...

    ReplyDelete
  2. auntie jue takmo la cedey cedey!
    hhuhuhu...

    ReplyDelete
  3. HURM...sya, akak pun sedih...tah bile dpt balik kg bawak wafiy lagi erkk....

    ReplyDelete
  4. kak emme:huhuhu..cedey kan...tulaa..insyaallah...moga byk rezeki wafiy pulang ke desa..aicheh!

    ReplyDelete

Lagu Kita

Photobucket

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...