My photo
Saya adalah seorang Hamba Allah.Saya juga seorang anak.Saya adalah isteri dan umie kepada gemboi-gemboi saya.Saya bahagia dengan nikmat Allah selama ini.Alhamdulillah.

Tuesday, December 21, 2010

~My BestFriend and I~

Assalamualaikum..
Hye Hye Hye..
erm...windu tak saya yang bernama wafiy??????
wohohohhohoho
Siapa bestfren saya?
(Ado ni ha...yang selalu cium2 saya ni)
Ishhh..saya pelikla nape org dewasa suka cium2 ek...
Pastu mulut diorang ketap2 macam geram..
Pehtu cium..cium..
Kadang2 air liur saya yang dok meleleh pun depa dok cium...
(aduhhhhh..saya wat muka seposen jer)

Eh..sape bestfrent saya????
Tadaaaaaaaaaaaaaaa...
ermmm jap lagik lah..

ni nak story sket pasal weekend yang lepas...
saya gie IKEA!!!!!!!!
(Ye..abie cam biase takde..gie berjuang)
Cian abie..nnt kite dtg ngan abie pulak ye..

ye umie n tokde bawak gie sana.....
yeaayyyyyyyyyyyyyy!!!!
(ramai giler orang, ponat!)
akhirnya kami berehat disuatu sudut dan............
inilah hasilnya!!!!
(burrrrrrrrrr..bohsan!)
silalah layan gambo bosan saya!

jap jap..nak pakai tali kasut..

hye babeh!

eh ramai nye belah ni..

urmmm..adeh

air liur ku menitis di sofa itu!
(watch out)

umie yang gigik buat macro/micro
(yeke?ape ntah)




after that........
saya melihat sesuatu yang tak pernah saya tgk...
ape kakak chomel wat tuh???
nanti saya sambung next entry yeh..
nak cari gambo tu sat...

and my bestfren is...

my umie!!!!!!!!
(ye..ke hulu ke hilir dengan umie,dan umie beriya soh saya wat post ni)
hhahhahahha
(jangan mare ye umie)
------------
belum habis daa..next n3 k?

----------@Naufal Wafiy







3 comments:

  1. budak chubby ni! auntie cubittttttt peha dia kang...!!!

    ReplyDelete
  2. auntie emme:asik nak cubit je..bile nak cubit peha saya betul2 ni...ehhehehe
    yana:hehehhe..akak rasa cam dia dah trun berat badan sket la....

    ReplyDelete

 Baby Birthday Ticker Ticker
Lilypie First Birthday tickers

Lagu Kita

Photobucket

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...