My photo
Saya adalah seorang Hamba Allah.Saya juga seorang anak.Saya adalah isteri dan umie kepada gemboi-gemboi saya.Saya bahagia dengan nikmat Allah selama ini.Alhamdulillah.

Thursday, December 9, 2010

::Rezeki Di Waktu Pagi::

Salam dan selamat pagi,
ehehhehe
ini update segera namanya..
(bukan mee je yang ade segera ok)
ini update tentang rezeki di depan mata...
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
tada...boley nampak tak itu ape???
adehhhhhh....ini tajaan budak opis aku..
pagi2 dah belanja...alhamdulillah..
moga barakah hidupnya selalu ;-)
'
'
'
'
dan ini yang saya pilih...'
'
'
'
testimonial :
puff yang atas sekali tu..sedap...tapi.....
sedap lagi kek straberi kat bawah tuh...hahahhaha

ha..ini yang tak  bley tinggal..trus ngap!
ekceli..skang saya ini seperti suka straberi
(sejak mak saya pulang dari cameron ooo)
boley ke alasan cam gitu...
boley la kan..sbbnye mmg betul pun..pas mak saya balik dari cameron dia bawak balik jem straberi..
serius sedap..masam2...mcm mkn straberi...
jadinya saya suka straberi.sekian ye.
dan jgn dilupa minuman tetap setiap pagi tajaan sendiri...
hohohoh..hor..hor..horlick!!!!!!!!!!!

ya..testimonial setiap hari:
susu ku menjadi pekat 
wafiy sgt suka!

dan..itu saja..si anak belum bis wat post cuti2 dia kat kampung..
layan kan ajewwwwwwww...
okey...selamat bersarapan!
mahu carik nasik jugak..lapo!
adeh!
(tepuk perut, katanya laapar lagi..hohoho)

4 comments:

  1. suka horlick....laparlah nak carik makanan

    ReplyDelete
  2. kak zaidah yg cumil :ehehe..lapo!lapo!

    ReplyDelete
  3. wow.. baby naufal.. beruas-ruas cam Marissa... boleh geng nie...

    ReplyDelete

Lagu Kita

Photobucket

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...