My photo
Saya adalah seorang Hamba Allah.Saya juga seorang anak.Saya adalah isteri dan umie kepada gemboi-gemboi saya.Saya bahagia dengan nikmat Allah selama ini.Alhamdulillah.

Thursday, December 30, 2010

~Pi Penang!~

Salam dah mak aiii awat sejuk sangat nih,
Aduhhhhh...
ini yang den tak larat nih,
Opis ni kalau sejuk bagai nak trun salji,
Fuuhhh sib baik cuti esok yeayyyyyy!!!!!
Ohh ni nak cita hari bebudak opis wat makan2..
Kat Peanang ooo,
Ye. Penang Village je..
Lokasi di Alamanda..
Mak aiii..sodap...
desert diya yg sodap tuh...fuhhhhh,

Ye..ini sudu dah gerapunya..serta tisunya
(burrrr..)

ha..yummy!
(ini nama dia Nasi Penang Village Spesel)

Ya Allah ini yg buat nak dtg berkali kali ni..
(Ruby Melon Ais)
SEDAP!

sudahnya gambo saya tiada..
gambo budak berdua ni yg banyok!
(tu camera si wawa, bukan saya punye yer..hikhikhik)

harge nye???
Berpatutan..hehehhe
Meh le dtg sendirik...
Dan pas mkn gie kedai nikon alamanda..
sebab si wawa ni nak betulkan flash camera dia,
dan saya jumpa ini...

wahhhh!!!!!!!

gila smart weh gambo diya....
tuh budak berdua tuh sebolehnya saya nak soh dia g duk kat kdai hujung skali nuh...
hahahhaha

tetibe..nampak seseorang....hummm???

Ye anak umi!!!!!!!!
hye la wafiy..dok berkatib apa tuuuuu....
esok umie cuti!!!!!!!
yeayyyyyy!!!!!

----------@Umie Aie'sya


4 comments:

  1. eh eskrim tu nampak sedap la..ni rs nk p penang gak ni ekkeke

    sempat g masuk kedai nikon..i loikeee

    ReplyDelete
  2. kak eli :hehehhe..den memang suko jalan2 carik mkn nih..hardoi...hehhehe..i loikeee jugak...gile beso camera diya mak aiii;-)
    aisekerim itu mmg nyata sedap kak oiii

    ReplyDelete
  3. baju belang2 gap tu sama ngn adrianna punya hihi

    ReplyDelete
  4. hunny :hehhehe..same ye??kite kene amek gambo sekali nih..hehehhe

    ReplyDelete

Lagu Kita

Photobucket

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...