My photo
Saya adalah seorang Hamba Allah.Saya juga seorang anak.Saya adalah isteri dan umie kepada gemboi-gemboi saya.Saya bahagia dengan nikmat Allah selama ini.Alhamdulillah.

Wednesday, December 1, 2010

~Sayalah Faizi Junior~

Assalamualaikum,
Saya tak sempat la nak update ape-ape,
Tapi ini saya  sangat sempat,
tadi saya baru korek-korek gambo dalam pendrive umie...

hehehehhehe


semua org cakap saya muka macam abie saya..
samakah???
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
dan tentulah ini abie saya..;-)

------------@ Naufal Wafiy

5 comments:

  1. wafiy pun layan je umie dia letak spec...kene buli ye wafiy, umie tunggula wafiy besar skit...buli umie lak, hehehe...

    ReplyDelete
  2. acik kerak:berani ke nak gigit saya?hahhaha
    acik emme: hehhehe,umie tu mmg nak kena nnt kan?

    ReplyDelete
  3. haah laa..sama ngan abie..sebab pakai spek kot hehe

    ReplyDelete
  4. kak eli :itula pasal...sahamnya di spek jew..hehhehhehhe...

    ReplyDelete

Lagu Kita

Photobucket

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...