My photo
Saya adalah seorang Hamba Allah.Saya juga seorang anak.Saya adalah isteri dan umie kepada gemboi-gemboi saya.Saya bahagia dengan nikmat Allah selama ini.Alhamdulillah.

Thursday, December 16, 2010

~Wafiy Dapat Moto~

Assalamualaikum...
Hye..Hye..Hye...
ermmmm...nak cita ape ye...
hari tu umie ade cite kan pasal wafiy up moto..
Ish..ish...mane ade la...
(takkanla wafiy yg kecik ni boley wat cam tu)
Ye...umie kata macam up moto kan?


Hari ahad lepas..
Kitaorang ke Tesco ampang...
(umie nak jumpe kawan dia yg jual CD tu)
pehtu jalan2 la dulu dalam tesco tu sementara menunggu,
Jalan punya jalan..
Tetibe saya terpana....
WOWOWOWOWOWOWOWOW
banyaknye menan....
dan ada juga moto wooooo...
ini pertama kali saya melihat mainan begitu banyak..
heheheheh..sib baik lum pandei nak mintak itu dan ini...
tapi benda hat satu ni saya dok jeling2 je..
(Supaya umie paham...tapi saya tak mintak umie belikan pun..cumanya.......)
saya nak duduk camni....
hooyeh!

takmo la pegang2..tepi la tangan tuu..
(tuu tangan tok de saya...)

hehehe...amacam?
(please call me, i'm pizza hut delivery...hoho..acah maenon)

dan pastu kami pun berjalan2 lagiii.......
dan tetibe jugakla saya cam berdebar aje...
(ishhh..perasaan camni la yg tak suka ni..)

ishhh...ape yg berbulu-bulu nieeeee...
(umie plz la soh benda tu jauh...tak suke tak suke!)

eiii...tak pegi pegi lagi ke....
(huhuhuhu...eh...boboy tak ley nangis)

dan pehtu kami dah nak balik...
tak beli pape pun...
jum la balik....

tokde dukung saya
(sedey tak muka saya...huhuhu..letih letih letih...lapo!)

muka kenyang ...teeeeeeeeeeee

------------@ Naufal Wafiy

3 comments:

  1. hahaha...kaki dah tak sampai lagi , cenne nak naik motor, tunggu wafiy panjang skit ekkk....

    ReplyDelete
  2. wafiy!!!
    tembamnya dia..tgk lengan dia
    berketak2 hah
    geramnya!! dah putih gebu

    ReplyDelete
  3. kak emme : heh..diye mmg pun...dah tak sabaq..erkk..ke umie diye yg tak sabo..

    dayu : heheh,umie saye ni dok tak larat nak kendong saya nihh..bam bam sgt kot...hehehhe

    ReplyDelete

Lagu Kita

Photobucket

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...