My photo
Saya adalah seorang Hamba Allah.Saya juga seorang anak.Saya adalah isteri dan umie kepada gemboi-gemboi saya.Saya bahagia dengan nikmat Allah selama ini.Alhamdulillah.

Monday, December 27, 2010

~Saya yang merisau~

Salam dan selamat pagi,
Tekak yang sakit sudah makin ok,
Tapi saya kena jugak ambek cuti ni,
EL la jawabnya..
Semalam rasanya cam tak tdo lansung,
Wafiy cam cranky sket,
Bila pegang badan dia tak demam pun,
Cuma hidung dia cam tersumbat,
Semalaman dia cam tak bley tdo,
Skang ni dia tengah tdo,
Asik bangun je dok hok heh hok heh,
Ngantok sgt kot..
kejap2 lagi dalam kul 10 nak bawak gi kinik,
hermmmm....ade kahak kot,
sebelum ni memang penah check kahak dia,
semalam n pagi tadi dah bagi ubat tu,
Malangnya..setiap kali dia minum ubat tu dia akan muntah,
Ohh sungguh la risau,
tapi ni bila tgk dia tdo..cam ok je pulak...
cumanya kalau dah bangun nnt,
memangla dia akan meragam..
tak selesa kot tang hidung tu,
Dan peliknya..dia takde hingus!
tak selesema pun...
aduh aduh aduh...
Wafiy rindu abie kot,
Semalam dia satu harilah bergomoi dgn abie dia,
Dan sepanjang minggu ni di Jakarta lah dia,
aduhaiiiiiiii,
Haishhh...
Heharap dia tak meragam la sgt,
Jap g kite g kinik ye wafiyyyyy.......
Keyla...nntlah sambung cite pas lik kinik,
bye,

------------@ Umie Aie'sya

3 comments:

  1. alahai ciannya wafiy...get well soon ye wafiy ;-)

    ReplyDelete
  2. cik wa dah basuh botol wafiy.. Hehe..

    ReplyDelete
  3. keli:adeh..itula pasal..jiwa kacau beb dibuatnya..hehhehe
    cikwa:makaseh la basuh. wafiy sampai domam2 botol susu dia hilang..hahhhahah(iye ke?)

    ReplyDelete

Lagu Kita

Photobucket

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...