My photo
Saya adalah seorang Hamba Allah.Saya juga seorang anak.Saya adalah isteri dan umie kepada gemboi-gemboi saya.Saya bahagia dengan nikmat Allah selama ini.Alhamdulillah.

Tuesday, March 8, 2011

~JELAJAH BLOG KATEGORI IBU~




Ceritakan secara ringkas mengenai diri anda ..

        Saya adalah seorang anak.
        Juga seorang kakak.
        Dan juga seorang isteri.
        Dan alhamdulillah sudah dikurniakan seorang cahaya mata lelaki.
        Alhamdulillah. Terima kasih Allah.

Apakah kenangan manis anda sewaktu bergelar ibu

        Sewaktu melahirkan...
        doktor letak my baby atas perut !
        Subhanallah...menangislah di saat melihat khalifah baru di dunia ;-)
        Itulah di saat semua ibu pasti suka dan gembira!
        Sungguh sebak....tapi sgt manis.....

Kenangan pahit anda ?

        Pahit?emmmm...yang pahit dah tak boley ingat lah...;-)

Kata kata khas buat si suami ...

        I Love You Because Of Allah.
        Thank you and love you alwez.
        Moga kita terus di berikan kekuatan..
        Umie n wafiy sentiasa redha kan abie berjuang!
        Moga cinta ini hingga ke syurga..amin!
        Moga Allah bersama kita...amin ya Allah!..

Jika ada anak , apakah nasihat anda kepadanya dan juga buat anak anak yang berada di luar sana 

       Dear Naufal Wafiy,
       Moga bila wafiy dah besar nanti...wafiy menjadi anak yang soleh...
       Dunia akhirat insyaallah...
       Moga Wafiy terus mencintai Allah dan Rasul.
       Moga kita sama2 diberi kekuatan. Insyaallah...
       Be strong! Doakan perjuangan abie...
       Go! go ! go!
       Fight ! Fight! Fight!
       Win! Win! Win!

Apakah harapan anda kepada anak anda ..

      Moga Naufal Wafiy beroleh cintanya Allah!AMIN!

Nasihat buat si gadis di luar sana ..

      Wahai anak gadis yang membaca,
      Bersyukurlah seadanya,
      Moga kamu menjadi anak yang solehah dunia akhirat,
      Moga kamu sentiasa terjaga oleh Allah...
      Saya doakan berjaya dunia dan akhirat...
      "Kamu permata "an nur" dalam setiap apa pun" ;-)



15 comments:

  1. salam, selamat hari ibu.. aik.. betol ke ni hari ibu..hehe dtg dr blog abg ben

    ReplyDelete
  2. salam kenal. Dtg dari segmen ben

    http://diarialeesya.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. mummy aish : me like tooo, geram tgk aish cam jepong!

    fuyoooh :salam kenal kembali....;-)

    mamaaleesya :salam kenal ;-)

    ReplyDelete
  4. hye2..
    singgah dr blog abg ben..

    nice blog !
    follow awk ~
    keep blogging tau ~ :)

    ReplyDelete
  5. salam kenal.. sedap nama Naufal Wafiy tu.. semoga kita smua menjadi ibu yg terbaik... dtg dr segmen ben ;)

    ReplyDelete
  6. salam kenal..terjah dari blog ben...

    comelnyer wafiy

    ReplyDelete
  7. entry yg sgt bagus...
    thniah ye...:)

    sy ni newbiee lagi...
    jom bce info mnarik tentang petua orang2 tua untuk jga kecntikan tubuh badan...laki n pmpn..:)x

    ReplyDelete
  8. wafiy sgt2 tembam meh cik sue cubit2 pipi die skit... =D

    salam perkenalan mama wafiy...

    ReplyDelete
  9. saya suka nasihat untuk si gadis tu..Insyaallah..
    Gembira buat kamu..
    tahniah..
    salam kenalan dari saya..
    chow..

    ReplyDelete
  10. saya suka nasihat untuk si gadis tu..Insyaallah..
    Gembira buat kamu..
    tahniah..
    salam kenalan dari saya..
    chow..

    ReplyDelete
  11. salam,
    mengunjungi rakan2 jelajah blog;)
    dtg dr blog abg ben;D
    blog apisv2

    ReplyDelete
  12. singgah dari segmen BA.
    slmt bknalan.nice blog!dah follow^^
    betul tu..sama saja kenangan manis semua ibu :)
    jemput ziarah blog http://mamaglamdiva.blogspot.com/2011/03/jelajah-blog-kategori-ibu.html

    ReplyDelete
  13. imnabila : tq for coming ya!

    lyci :alhamdulillah moga kita kuat untuk jadik seorang ibu..

    shah-kyrul :hye...salam kenal, wafiy said :tq :_)

    prince :hye prince..its ok..newbie terus bersemangat blog ok!

    cik sue :salam kenal ye...

    cik angkuh :hye salam kenal!insyaallah kamu adalah gadis yg dilindungi ALlah..amin!

    apis : salam kenal apis!

    selebriti mama :hye mama..salam kenal ;-)

    ReplyDelete
  14. salam pkenalan.. datang dari blog abg ben :)
    jom follow sy jgak, untuk smangat berblog n kongsi info ttg mommy..hehehe..
    rizaros.blogspot.com
    >>comey la wafiy..geram :)

    ReplyDelete

Lagu Kita

Photobucket

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...