My photo
Saya adalah seorang Hamba Allah.Saya juga seorang anak.Saya adalah isteri dan umie kepada gemboi-gemboi saya.Saya bahagia dengan nikmat Allah selama ini.Alhamdulillah.

Saturday, March 12, 2011

~Hari Komfem Cuti~

Salam dan selamat berhujung minggu,
Ye . Saya masih setia dirumah,
Wafiy pun pas mandi n minum susu,
Tidurlah diya...
Hujung hujung minggu ni best kalau pasang akal nak kemas rumah,
Tapi otak dah jem dah ubah suai tak tau lagu mana dah,
Kot situ dah..
Kot sini pun dah,
Abeh?
hehheheh..Ubah suai kat blog lah jawabnya...
sambil layan gambo umah orang yg cantik2..
hehehheh..
tengok pun jadilah...
dah cukup puas hati..hehhehe..
korang nak tgk jugak ke...?
meh!jum kita layan!

ruang tamu...


sudut tingkap


sudut tetamu


meja mkn

bilik beradu
(cube tgk DIY gambo kat dinding tu...cantik kan?)
kamu kamu juga boley buat seperti itu...
nak jimat kos..print je hitam putih..
tetap tampak cantik kan?

da best part..
ini bilik wafiy
(nanti bila diya beso seket..)
saya semacam semangat mahu DIY sendiri bilik anak bujangku itu..
tak perlu yg mahal ok...
guna yg termampu..itu kan lebey cantik dan jimat ;-)

ni dapur masak...
chomel kan?
simple n nice!

ini tempat file2 dan barang2 lain,
bila letak setempat nmpak kemas kan?

sudut pandang lain....



saya mmg suke jamu mata kat situ,
dan kdg2 memang membuahkan hasil yg bagus bila kita nak DIY kan?
terutama pada kamu kamu yang baru nak masuk rumah baru...
dan juga kamu kamu yg dah bohsan susunan perabot dalam rumah...
nanti ade mase saya review rumah jenis lain plak ok...
masa sedang mencemburui daku,
nak masak bubuq wafiy sat!
hehhehehe...
c you!
selamat hujung minggu kawan!

-------@ Ummie Aie'sya

2 comments:

  1. Memang chantek okeh.. Tapi duet je yang tak chantek nih.

    ReplyDelete
  2. kak ilot :tu la pasal kak...jamu mata pun konyang eh..hehhehe

    ReplyDelete

 Baby Birthday Ticker Ticker
Lilypie First Birthday tickers

Lagu Kita

Photobucket

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...