My photo
Saya adalah seorang Hamba Allah.Saya juga seorang anak.Saya adalah isteri dan umie kepada gemboi-gemboi saya.Saya bahagia dengan nikmat Allah selama ini.Alhamdulillah.

Wednesday, March 2, 2011

~So Sad..Maka Melayanglah 300 itu~


Assalamualaikum...!
hye acik acik..
wafiy ni,
hehehhe...
wafiy makin gemok kan?
hummmm....takpe..pasni wafiy xcercise ler...
acik acik nak tahu tak...
citer sedey ni..
huk huk huk..
ahad lepas, wafiy teman umie gie bayar saman abie
(saman abie key..ehem ehem...abie sila amek perhatian)
Ye...saman tu baru je lagik...
bulan satu 2011......
perghhhh...kalau tahun lepas dah sah sah dapat diskaun kan....
takpelah itukan saman abie 
(ehem ehem...lagik skali ye saman abie)
Jadinye pergilah wafiy dan umie bertemankan oleh tokde
Umie time tue tak bape sihat...
Jalan pun longlai gemalai...
sesampai di balai polis...
Masyaallah...ramainye!!!!!!!!!!!!!
ini baru gambo  kat luar....

kat dalam pun!!!!

perghhh...
memang ramai hokkey....
sudahnya...kami menunggu lah giliran..
turn umie lagi seratus orang....huwaaaaaaaaaaaaaa
tetapi rakyat Malaysia ni ramai yang budiman...
Berbudi pekerti,
aishhhh memang sayang ahhh Malaysia..
Malaysia kan bumi bertuah!

....pendekkan citer...
tetibe je ramai org hulur number diorang kat umie...
katenye kesian sbb ade budak kecik
(subhanallah..)
maka urusan kami adalah cepat...tak sampai sejam dah settle...
tapi yang tetap nyata...
tetap rm 300 melayang bagaikan kupu kupu terbang....
(cian abie....abie plzz ye pasni...jgn wak laju2)
hikhikhik....
oklah...so sad........itu je yang nak di 'sad' kan...
pesanan dari wafiy :
"pandu cermat jiwa selamat"

-----@ Naufal Wafiy

5 comments:

  1. oowhh derang simpati sbb wafiy ke??
    hehehe means ade daya penarik la wafiy ni eh :p

    ReplyDelete
  2. nano: na...dorang kesian tgk budak kecik dok tggu lame2...heheheehh

    ReplyDelete
  3. alhamdulillah~
    masih ada insan yang berhati mulia dalam arus dunia moden yang semakin mementingkan diri sendiri ni...

    ReplyDelete
  4. cececeee...ape nak di sedihkan, bukan sya je yg huluq duit kat polis, ai pun, wangganya....huhuu...pejam mata je la sya....peh ni, kite wak kete cam kenkure kay, hahahaha....

    ReplyDelete
  5. net : tula...hehehhe...syukur!

    kak emme:sedeyla kak emme...300 tu kalu wat beli baju wafiy pun masyukkkk!!!hehhehehe

    ReplyDelete

Lagu Kita

Photobucket

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...