My photo
Saya adalah seorang Hamba Allah.Saya juga seorang anak.Saya adalah isteri dan umie kepada gemboi-gemboi saya.Saya bahagia dengan nikmat Allah selama ini.Alhamdulillah.

Tuesday, March 29, 2011

~Cadbury Lagi~

Salam dan selamat petang,
Petang petang gini tetibe cam sakit kepala,
dun no lah~

Erm, sakit sakit kepala cam gini,
Tetibe teringat choccolate,
Kali ni bukan 'boost'.
Tapi yang ini...
Yang ini????
hehhehe..Ye..Dari Cadbury jugak,
"Bar of Plenty",
Sedap bangat!
Cousin baru pulang dari NZ harituh...
Dia kasi lah ole2 choc itu,
Adeh, satu hari je boley habis...
Bukan satu  hari , setengah hari pun boleh,
beberapa jam pun boley kasi habis wa cakap lu..
huhuhuh

Tapi boley lah jugak sakit gigi,
deiiiiiiiiiiiiiiii....
Ni ha choc yg sedap
Pssst...kalau jumpa kat Malaysia kasitau,
Nak pelangkung cousin, dia ckp kat Malaysia takde!


nyummy la sangat kott..
adehhh...tak sampai 5 minit asik bukak peti ais ja...



ini antara jenis yg ada..
den google jek!

haihhh..
Petang satgie nak p Alamanda!
Yeayyyy
(Hari-hari p Alamanda pun dok yeayy lagi...bluerghhhhhh)

*erm..cam nak beli air yg de pearls tuh! sedap!
(mcm2 nak mkn je ni..~ ~ ~)

3 comments:

  1. pelik je selera tuh..Wafiy nk dpt adik ke?hehhe

    ReplyDelete
  2. wahh mcm sedap
    tp ye la
    mcm xpenah jumpe..

    ReplyDelete
  3. ibu Qis: heheh, tak pelik aihhh...den dah mkn pun haa, cumanya cam carik kat Malaysia ni, sbb mak buyung fidos tu nak...hehehhehe

    na : tu la kan...cam tak penah jupe kan?huuuuuuu, kwn den kate nak carik kat airport..heheh

    ReplyDelete

Lagu Kita

Photobucket

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...