My photo
Saya adalah seorang Hamba Allah.Saya juga seorang anak.Saya adalah isteri dan umie kepada gemboi-gemboi saya.Saya bahagia dengan nikmat Allah selama ini.Alhamdulillah.

Sunday, March 6, 2011

~Sunday is My Day~

...
Waiting my abie back from penang!
Miss u abie,
;-)
I count every second!
Hopefully abie touch down safely!
Ameeen...

Dear all,
"Saya hanya seorang anak,
Yang merindukan ayahnya,
Umie juga hanya seorang isteri,
Yang pasti merindui suaminya,
Tapi tiada yg lebih pasti kami hanya hamba,
Yang mesti terus menggamit rindunya pada Allah,
Moga amal soleh abie terus mengalir buat kami,
Teruslah berjuang abie,
Kami redhai abie!
Allah cinta hakiki yg abadie.."

-----@Naufal Wafiy
Sent from my BlackBerry® smartphone

2 comments:

  1. windu ngan abie rupanyer......rindu mengajar erti kasih sayang...

    ReplyDelete
  2. kak chomel: ye kak...rindu itu nikmat kasih sayang..;-)

    ReplyDelete

 Baby Birthday Ticker Ticker
Lilypie First Birthday tickers

Lagu Kita

Photobucket

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...