My photo
Saya adalah seorang Hamba Allah.Saya juga seorang anak.Saya adalah isteri dan umie kepada gemboi-gemboi saya.Saya bahagia dengan nikmat Allah selama ini.Alhamdulillah.

Tuesday, March 29, 2011

~R.I.N.D.U~

Salam dan selamat petang,
Lagi 30 minit nak pulang,

Hati dah terloncat-loncat nak pulang,
Jumpa anak dan suami,
Eh..suami dan anak..
(hehehhe)

Semalam kan Abie Wafiy baru pulang dari Sabah,
Masa tu pukul 6 lebih camtuh,
Wafiy tido,
Ingatkan dia nak bgnlah,
Sebab Wafiy tak pernah tdo petang lama camtu,
Sekali memang sampai malam pun tak bangun,
Sampailah kul 5 pagi tadi dia jaga,
Tapi kitaorang tdo,
Dia main golek2 sorang-sorang,

Tepat kul 6pagi jam hanset berbunyi,
Masa nak bangun gie tutup alarm....
ternampak lah Wafiy terdampar dalam keadaan menirap kat hujung penjuru katil,
Perghhhh...
Sib baik dong tak jatuh katil,
Dia waktu tuh dalam keadaan tido,
Pendek kata dia tertido sendiri,
huuuuuuuuuuuu...sian dia....

Jadinya semalam mmg tak sempat pun main ngan diya,
Wafiy pun tak sempat tgk Abie diya pulang,
Subuh subuh sapie tadi diya tgk pelik ada abie bersuara garau...
ehehhehe

Rindu lah plak aih....

Itunya yg jadi tak sabar nak balik,
Soh Abie gie amek Wafiy siap-siap
(ye..arini abie off)

c u Wafiy..
kejap je lagik!

------@ Umie Aie'sya

3 comments:

  1. rindu wafiy~ sya...akak tak reti gune adobe fotoshop, tu pun minta tolong org buatkan...mane leh lawan header blog sya...sya power, heeeee

    ReplyDelete
  2. kak emme, sya tak guna photoshop pun, guna photoscape je...heehee, lg seng dari ps

    ReplyDelete
  3. sya~ pun same tak reti gak gune PScape, huhuuu~

    ReplyDelete

Lagu Kita

Photobucket

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...