My photo
Saya adalah seorang Hamba Allah.Saya juga seorang anak.Saya adalah isteri dan umie kepada gemboi-gemboi saya.Saya bahagia dengan nikmat Allah selama ini.Alhamdulillah.

Friday, March 11, 2011

~Sunyi Sepi~

Salam..
Dah tengahri...
Tapi cuaca suram
(sebab hujan kat luar tuh)
Dan sepi
(sebab orang semua dah kuar rehat)
Hari ni rehat panjang,
Maka mungkin Alamanda telah penuh dengan manusia...
Saya masih setia di pc
(aicheh..tapi idok wat kijo la...peluang waktu rehat dok bw)
Aishhh...
sebenarnya sejuk sgt pun ye..
Nak turun bawah kejap tengok jualan
(walaupun poket ku kosong!)
hehehhehe...jamu mata pun konyang ehhhhh...
dei dei dei dei....

----@Ummie Aie'sya

2 comments:

  1. sejuk sebab hujan la sya ari ni, satu hari...mau nye tak lapar, jami mata tak kenyang le...patot la sya kuruih je....hehehehe...

    ReplyDelete
  2. kak emme :bab makan tu mmg lah den beli...bab baju tudung segala tak dapet la..kat bawah opis de jualan baju2...yg geramnye tgk baju dak wafiy tuh..perghhh...jamu mata lah dulu...yg dok beli pun byk tak pakai lagik..hehehhe, umie diya yg xcited lebey..

    ReplyDelete

Lagu Kita

Photobucket

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...