My photo
Saya adalah seorang Hamba Allah.Saya juga seorang anak.Saya adalah isteri dan umie kepada gemboi-gemboi saya.Saya bahagia dengan nikmat Allah selama ini.Alhamdulillah.

Thursday, March 24, 2011

~Hatiku Tersentuh, T___T~

Salam dan selamat petang,
hehehhe,
Ni entry yang takde kerja,
Actually baru je siap kerja okay,
Tadi officemate saya ajak tgk satu blog pakaian,
Adeh, memang hatiku tersentuh!
Hahahha,
Tersentuh sebab CHOMEL SANGAT!
T___T

Haila...
Takkan nak suruh Wafiy pulak dress up cam gini,
Mahu kena pelangkong kang dengan abie!,
Hai la...chomel, sweet, sejuk perut ibu ngandung!
Sesape ade anak perempuan boleylah kalau nak cube pakai cam gini,
Saya?
Kena tunggu adik Wafiy lah...
Hoooohohohohohoo...
Meh nak tunjuk sket...



  
Yang saya paling suka yang kat bawah ni ..taraaaa!


Aduhai...macam nak request kat orang yg jual  ni,
Soh dia jahit sepasanag cam gini untuk saiz dewasa,
Boley ke ekkkk????
Actually ade jugak baju org dewasa yg dijual,
Kalau berminat silalah terjah sendiri key...
Di kedai ini!
Sekian.
(hati masih berkenan, masih belum pudar!)
hehehehheheh..

-------@ Ummie Aie'sya



4 comments:

  1. pantas !yolah sue...den ni ha dah mimpi2 nak soh adik wafiy pakai!hahahhaa

    ReplyDelete
  2. aduyaiiii..tak tahan tgk...

    ReplyDelete
  3. tula kan aza....tunggu next baby...hhohoho

    ReplyDelete

Lagu Kita

Photobucket

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...