My photo
Saya adalah seorang Hamba Allah.Saya juga seorang anak.Saya adalah isteri dan umie kepada gemboi-gemboi saya.Saya bahagia dengan nikmat Allah selama ini.Alhamdulillah.

Wednesday, March 16, 2011

~Kesukaan Saya!~

Assalamualaikum...
Hye Hye Hye...
hehhehe,
Banyak la pulak update nih....
Mintak lalu ye umie,
Wafiy kan dah lame tak update,
Ngeeee.....
Wafiy nak habaq ni..
(Habaq mai...umie wafiy orang penang)
Hehehhehe...
Wafiy sekarang suke sangat melompat lompat
(Dah lame suke lompat-lompat)
Memang dari dalam perut umie lagi
(Heheheh)
Tapi skang Wafiy suka kalau orang pegang wafiy sambil berdiri...
(lagi la kuat lompat)
Dan .....wafiy suka la konon-konon ber taktih...
hehhehehe..ini kisah semalam...
Tokde pun ade!..
Tokde mai tgk wafiy dan bawak kfc..
(tapi wafiy tak mkn lah kfc tuu :( )
tokde tukang amek gambaq!

Tengok dulu...
tengok ye!
hehheheh
(malu malu gak nih)

theeeeeeeeee....
thuuuuuuuuuu.....
(bahasa wafiy lah)
ok tak wafiy tak tih???
(hekkkkkk?)

eh eh eh..
seluar cam londeh...
Umie..kejap kejap...seluar wafiy tuuu

yeayyyy..smart tak wafiy..deeeeiiiii
dekat je...
wafiy suke wafiy suke...
(Tengoklah lipan tuh...diye pun shibuk shibuk jer)
Tadi kan lipan nih kat atas sofa..umie ahhh tuhhh letak bawah
(umie kata...kesian lipan nnt tak masuk gambo)
time ni wafiy ngah tunggu abie balik...
Ye..abie dah selamat sampai semalam...
Ngeeeeeee....hari ni nak soh abie plak wat camni..
ok abie?

Wafiy sgt suka kalau orang main ngan wafiy,
Heheheh...
Tapi mestilah orang tuh penat seket...
Tu kira oklah wafiy tak mintak soh dukong...
Wehahahhaha
(berape ye berat badan wafiy skang???)
mieeee...berat wafiy bape ek???

-----@ Naufal Wafiy


5 comments:

  1. ha ahh kus smangat
    tgk bontot wafiy pun anT xdaye nk dukung dah,
    hehehe xpe wafiy cpt2 bley jalan ehh..
    :p

    ReplyDelete
  2. comel gileeeee wafiy nie...dahle gebussss jee..geram sangatt tau...

    eh awak wafiy tak kaco ke brg2 yang awak letak dkt tv tue???

    ReplyDelete
  3. nano : kus smangat wehh...adei...nak dukung lelama mmg tak daye,..amin...moga wafiy cepat jalan, jenuh ligan diye plak lah pasni...

    mun :yg kat atas tv tuh diye tak kaco...diye memilih seket barang...diye suke iron...dvd kat bawah tuh...yg elektronik suma nak sebat..remote astro apatrah lagi..ehehehhe

    ReplyDelete
  4. pasni kalau wafiy dapat kaki lg letih la ummienya...hi3...wafiy chomel...cepat2 jalan yer ...:))

    ReplyDelete
  5. kak mary :tula pasai kak mary oiii..
    aminnn! ;-D

    ReplyDelete

Lagu Kita

Photobucket

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...