My photo
Saya adalah seorang Hamba Allah.Saya juga seorang anak.Saya adalah isteri dan umie kepada gemboi-gemboi saya.Saya bahagia dengan nikmat Allah selama ini.Alhamdulillah.

Sunday, March 13, 2011

~Meleleh Air Liur dan Ikan Bako~

Salam...
Kejap je dah hari Ahad kan.....
Kejap kejap..
Wafiy pun nak taip sama ni...
Ye...berkenaan dengan tajuk di atas..
Wafiy masih meleleh air liurnya...
Sebenarnya dak kecik camtuh kan..
Tapi kalau nak kata ngidam sesuatu  dan tak dapat ...
saya sendiri tak ingat....
Tapi semalam masa kuar ngan abie n wafiy...
Kitaorang lalu kat Sungai Ramal, Bangi...
Dan tetibe abie wafiy berkata dengan suara besarnya...
(Ye...suara abie diye sangat besar dan garau...hohoho)
Wafiy tu pun cam gayanya bakal mewarisi suara itu...
(haaa..haaa..hoooo...)

Ok ok...continue..

abie wafiy said :" Agaknye wafiy ni meleleh air liur teruk sbb tak dapat makan ikan bakar kat situ kot..."

Ye..Baru saya teringat...
Masa pregnantkan wafiy haritu...
kitaorang ade pegi satu kedai ikan bakar kat sungai ramal tu jugak..
Order bagai laa... tetibe...
nasi dan sayur serta sup yg di order dah sampai..
sekali... ikan bakar yg di order seperti tidak menghadirkan diri..
(manalah ikan bakar ni oiiii)
Rupanya pok cik tuh lupa dan baru bgtau ikan bakar dah elek pocik
Adeh..
Pasrah dan rela makan je lauk yang ade...

Tapi yang ajaibnya saya dah lupa tentang bakar tuh sampailah semalam waktu abie wafiy sound cam gitu...
Dan akhirnya semalam kami pegi makan ikan bakar kat sungai ramal
(tapi bukan kedai yang sama)
hehehhehehe....
Dan wafiy juga saya kasi makan ikan siakap bakar..
(mula2 nak mkn kerapu tapi sudah habis daaa)
Tapi sedap dan wafiy pun mkn dengan jayanya
(sikit je la saya suap..)
hohohohoh...
Adeh...

Sebenarnya memang budak2 cam gitukan...
Meleleh air liur biasa lah...
Ape pun oklah...
Dapat jugaklah mkn tak pasal pasal semalam..
(makaseh abie wafiy...jap lagi abie nak gie berjuang dah)
Oklah...
itu je nak story mory di waktu hujung minggu ini..
hehehehhe..
Kamu kamu kamu???
Ape cite weekend???
c u!

go! go! go!
fight! fight! fight!
win! win! win!

------@ Ummie Aie'sya

2 comments:

  1. sya, dapat dah makan ikan bakar same wafiy yea!
    hahahaha..patot la...wafiy asyik la meleleh air liur nye, hehehehe....akhir nye ikan bakar yg diidamkan selama ini brada di depan mata mu...hehehe...

    ReplyDelete
  2. kak emme:burppp...sampai hari ni rase nak sendawa ikan bakar..hehehehhehe

    ReplyDelete

 Baby Birthday Ticker Ticker
Lilypie First Birthday tickers

Lagu Kita

Photobucket

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...