My photo
Saya adalah seorang Hamba Allah.Saya juga seorang anak.Saya adalah isteri dan umie kepada gemboi-gemboi saya.Saya bahagia dengan nikmat Allah selama ini.Alhamdulillah.

Friday, March 25, 2011

~Tutti Is Yummy, Frutti Is ?

Salam dan selamat petang,
Ngeee,
Lunch tadi gie Bangi,
Singgah lah sekejap di Tutti Frutti,

Haummm,
Memang lah yummy ,
Haih la....

Heeee..macam nak lagi jerk?????

red velvet

topping yang cool!

ibu mengandung punya..

so yummylicious!..





so yummyyy..
tiba tiba..
ada tangan kecik tarik tarik kain...
'
'
'
'
'
umie! nak tikittttttttt!!!
nak! nak! nak!
(nantilah wafiy, kita gie ngan abie pulak...)
hhhhhhhhhhhoooooooo....

------@ Ummie Aie'sya


2 comments:

  1. wafiy amik yg cup paling besar tau..tadi kak su pya paling kecik tau..

    ReplyDelete
  2. ciksu : kamu kamu jgn hek! wafiy amek secamca pun belum tentu hokkey!

    ReplyDelete

 Baby Birthday Ticker Ticker
Lilypie First Birthday tickers

Lagu Kita

Photobucket

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...