My photo
Saya adalah seorang Hamba Allah.Saya juga seorang anak.Saya adalah isteri dan umie kepada gemboi-gemboi saya.Saya bahagia dengan nikmat Allah selama ini.Alhamdulillah.

Tuesday, March 1, 2011

~Masa Itu Pantas~


Salam dan selamat tengahari yang sejuk gilaa..
ye...sebab kat ofis ni sejuk gila,
camne la sesema nak baik kan?
aishhhhh....
ermm...
dikala ini jugaklah..perut berkerikuk bagai bermain biola...
lapo weiiiiiiiiiiiii..
aishhh..
dan dikala ini saya juga memandang ke jam..
hah?
cepat gile masa kan?
hari ni dah bulan 3...
rasa baru je masuk tahun baru...
Sekejap je wafiy dah beso panjang,
ermm...sekang ni kan, kadang2 saya boley berdiri tak berkedip dalam beberapa second,
Sebab?
Macam terkenang2 waktu yang dah berlalu,
Fuhhh...cepat sungguh!
Tapi usah dikenangkan yang dah berlalu kan?
Orang bersabar itu punya ganjaran hebat dari Allah..
Jika tiada dapatnya di dunia, pasti di akhirat..
Janji Allah Itu Nyata ;-)
Alhamdulillah......


----@ Ummie Aie'sya

No comments:

Post a Comment

Lagu Kita

Photobucket

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...