My photo
Saya adalah seorang Hamba Allah.Saya juga seorang anak.Saya adalah isteri dan umie kepada gemboi-gemboi saya.Saya bahagia dengan nikmat Allah selama ini.Alhamdulillah.

Sunday, March 13, 2011

~Sekelumit Rasa~

Salam dan selamat malam,
Hari ini cuti,
Pastinya esok kerja,
Berat mata memandang,
Berat lagi bahu nak pikul beg gie opis esok,
Ish ish..ketepi ketepi,
Ini adalah perasaan yang tidak sihat,
Maka tepislah dengan kuat!

Perasaan yang tak bagus ni memang sangat tidak bagus,
Kalau di layan maka bergembiralah puak yang direjam itu,
Istiqfar dahulu...
Fuhhhh...
Moga jauh dari hasutan puak2 itu,
Yang hanya mahu menyesatkan kaum seperti kita ini...
"May Allah guide us!"

Dan sebenarnya mood dikala ini suram seperti cuaca malam ini,
Wafiy cranky satu hari..hari ni,
Saya dah blur sekejap dan mula lah nak bergenang...
Ushhhh!no more tears!plzzz...
Bukan pe..bile duk berdua ginilah gayanya...
Badan wafiyu ok je,
Perut pun ok...
Cuma diye cam nak merengek je,
Dia rindu abie kottt,
Ni wafiy dah tdo..
Tapi cam asik terbangun je,
Kat luar guruh bergumpita,
Memang menduga....
+_____+

Sabarlah wafiy......
Awak kan anak yang kuat,
Awak kan menjaga umie bila abie pegi berjuang,
Selalunya wafiy ni ok je...
Tak tahulah ape yang tak kena hari ni....
Ni yang buat umie sebak ni...
Isk isk isk...

Wafiy anak yang baik,
Wafiy paling tak boley kalau tgk umie diya nangis,
Wafiy kalau abie diya takde,
Mood diya akan selalu menjaga hati umie diya...
Wafiy memang manja dengan abie diya...
Wafiy tetap seorang anak kecil..
Yang siapa tahu hati kecilnya itu...
Mungkin betul diya rindu abie...
Dan wafiy juga mendoakan abie nya,

Wafiy...abie pergi berjuang ok..
Sekejap je nnt abie pulang...
Pulang bawa pahala besar buat anak soleh seperti wafiy...
Anak...kuatlah jiwa kamu ya..
Moga kamu anak soleh dunia akhirat...
‎​آمِّينَ يَ رَ بَّلْ عَلَمِيّنْ


-----@ Ummie Aie'sya

Sent from my BlackBerry® smartphone

2 comments:

  1. sya, sabar la wahai kawan ku, ni kan dugaan n ujian dari Allah swt....kuat! harus tempuh dan maju terus ke hadapan, InsyaAllah kalian pasti dilindungi Allah swt, papehal roger akak tau!

    ReplyDelete
  2. kak emme: tq! lovey dovey you more n more!huhuhuhuhuuhu..
    amin...moga doa kak emme sampai di hadap Allah..AMIN!

    ReplyDelete

Lagu Kita

Photobucket

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...